SEO

0

SEO jest zagadnieniem rozległym. W sieci można znaleźć tony materiałów na temat pozycjonowania, w tym tysiące opinii ekspertów i porad (często ze sobą sprzecznych). Podejrzewam, że dla osoby spoza marketingowego świata, cała ta wiedza na temat SEO ma postać prawdziwego chaosu.

Celem tej serii artykułów jest uporządkowanie owego chaosu i maksymalna prostota. Bez nadmiernej teorii przedstawię Ci łatwe w zastosowaniu wskazówki na temat pozycjonowania. Wiem, że czas masz ograniczony, w końcu musisz robić biznes :) Żeby nie przedłużać – od razu przejdźmy do rzeczy.

SEO – wszystkie działania, które przyciągną na Twoją stronę ruch z wyszukiwarek internetowych.

+ działania, które poprawią jakość tego ruchu (nawet miliony odwiedzających będą bezwartościowe, o ile nie jest to Twoja grupa docelowa).

Aby Twoja strona osiągała wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania i przyciągała wartościowych dla Ciebie użytkowników, musisz wykonać 4 poniższe kroki:

I. Krok pierwszy – dobierz właściwe frazy/słowa kluczowe.

II. Krok drugi – przygotuj (w oparciu o wybrane słowa kluczowe) atrakcyjne dla swojej grupy docelowej artykuły i teksty.

III. Krok trzeci – zoptymalizuj przygotowane artykuły według wytycznych Google.

IV. Krok czwarty – zadbaj o naturalny link building i promuj swoje treści, aby internauci z własnej woli udostępniali i polecali je innym.

 

Przejdź do kolejnych lekcji o SEO, dzięki którym zrealizujesz wszystkie wymienione powyżej kroki.

1.  Jak wybrać słowa kluczowe

2. SEO Check List

3. Link building

Podzielisz się?

O autorze

Marketer, programista, przedsiębiorca. Autor kilkuset artykułów z dziedziny marketingu, biznesu i produktywności.

Odpowiedz