Podsumowanie

2

Zanim przejdziesz do dalszych rozdziałów wprowadzających Cię w zaawansowane techniki marketingowe, przeczytaj proszę krótkie podsumowanie niniejszego poradnika.

Co powinieneś zrobić, aby prowadzić skuteczny, przynoszący zyski marketing?

1. Ustalasz faktyczne cele biznesowe swojej firmy.

2. Ustalasz wskaźnik, który pokaże Ci czy Twój marketing realizuje Twoje cele biznesowe (i z pewnością nie będzie to liczba fanów na Facebooku).

3. Definiujesz swoją grupę docelową (lub grupy docelowe) tak precyzyjnie, jak to tylko możliwe.

4. Tworzysz świetną, gustowną, prostą i klarowną stronę swojej firmy, wraz ze wszystkimi obowiązkowymi elementami (lub jeśli masz już stronę internetową – odpowiednio ją dostosowujesz).

5. Przygotowujesz świetny Landing Page wzorowany na szablonach marki StartupFlow.

6. Podłączasz swoją stronę internetową do obowiązkowych narzędzi analitycznych: Webmaster Tools i Google Analytics. Dzięki czemu wiesz, co działa w Twoim marketingu, a przez co marnujesz pieniądze.

7. Tworzysz strategię Content Marketingu – czyli plan publikowanych przez Ciebie treści (artykułów, materiałów video, infografik i innych) atrakcyjnych dla Twojej grupy docelowej.

8. Wybierasz właściwe słowa kluczowe dla publikowanej przez siebie treści i związanej ze swoją grupą docelową.

9. Rozsądnie wybierasz sposoby promocji, nie próbując walczyć na wszystkich frontach na raz.

10. Zapisujesz się na newsletter BrandFlow.pl i zawsze jesteś na bieżąco z nowinkami marketingowymi.

11. Dołączasz do społeczności BrandFlow, bo w grupie raźniej, a my chcemy Cię poznać :)

Trzymam kciuki za Twój biznes!

Przejdź do kolejnego rozdziału: CONTENT MARKETING

Podzielisz się?

O autorze

Marketer, programista, przedsiębiorca. Autor kilkuset artykułów z dziedziny marketingu, biznesu i produktywności.

2 komentarze

  1. Dobrze, że pomyślałeś o takim podsumowaniu, szybko przypomniała mi się ta masa informacji, którą chłonąłem przez te kilkanaście minut :D

Odpowiedz