Facebook Ads

4

Jeśli chodzi o rynek reklamowy, można powiedzieć, że rządzi na nim duopol dwóch amerykańskich gigantów – Facebook Ads i Google Adwords.

Te 2 firmy zdają się wiedzieć o swoich użytkownikach więcej, niż oni sami. Dzięki temu ich reklamy potrafią być tak diabelsko skuteczne.

Pomyśl, jak wiele cennych informacji udostępniamy Facebookowi – od naszych zainteresowań, po status w związku czy sytuację zawodową. Dla marketera czy przedsiębiorcy jest to wręcz wymarzona sytuacja, ponieważ dzięki temu możemy precyzyjnie trafić z naszą ofertą do klienta.

Usiądź wygodnie i pozwól, że zabiorę Cię na wycieczkę po prawdziwie monumentalnym systemie reklamowym – Facebook Ads.

Zapraszam Cię do obejrzenia naszego video poradnika.

 

Przejdź do kolejnej lekcji: GOOGLE ADWORDS

Podzielisz się?

O autorze

Marketer, programista, przedsiębiorca. Autor kilkuset artykułów z dziedziny marketingu, biznesu i produktywności.

4 komentarze

  1. Problem w tym, że swoją stronę zbudowaną mam na serwerach wix.com i one uniemożliwiają wprowadzanie skryptu śledzącego. Czy wobec tego jest to mocno ograniczające dla mojego biznesu?

    • Michał Szymański na

      Anonim,

      retargeting to obecnie jedna z najskuteczniejszych metod marketingowych, tak więc sam sobie odpowiedz.

      Jeśli dodatkowo nie jesteś w stanie zaimplementować skryptu śledzenia konwersji, to jakakolwiek kampania PPC traci sens. Ciężko mi sobie wyobrazić by jakikolwiek dostawca hostingu nakładał tak bolesne ograniczenia. Jesteś pewien, że dobrze sprawdziłeś?

  2. Fajnie to tłumaczysz wszystko, bo jak się wchodzi w tego power editor bez żadnej wiedzy i widzi te wszystkie opcje to można nieco zgłupieć.

  3. Z początku zaplanowałem, że obejrzę ze dwa filmiki, a kolejne będę oglądał w następnych dniach, ale tak się wciągnąłem, że od razu pochłonąłem wszystkie. Planuje jednak obejrzeć je jeszcze raz, bo informacji jest multum i nie wszystko zapamiętałem. Wielkie propsy!

Odpowiedz