Google Adwords

3

Możliwości Google AdWords mogą przyprawiać o dwa rodzaje dreszczy.

Po pierwsze – dreszcze ekscytacji, ponieważ dzięki niemu możemy wznieść swój biznes na wyższy poziom.

Po drugie – dreszcze niepokoju, gdy uświadomimy sobie, jak szczegółowe dane posiada Google o swoich użytkownikach.

Słowem wstępu:

Google AdWords to imponujących rozmiarów system reklamowy giganta z Mountain View. Dzięki ogromnej ilości danych na temat użytkowników, Google AdWords umożliwia tworzenie niezwykle precyzyjnie dopasowanych reklam.

Co najlepsze, dzięki AdWords możemy podsuwać nasze produkty pod nos potencjalnych klientów, akurat wtedy, gdy ich potrzebują.

Widzisz reklamy zaznaczone na obrazku poniżej? Google dopasowuje je pod względem aktualnie wyszukiwanych przez użytkownika haseł.

google adwords

Jeśli kiedyś zdziwiło Cię, że cały Internet zdaje się sugerować Ci buty sportowe akurat przypadkiem w momencie, gdy rozmyślałeś o zakupie nowego modelu butów Nike do biegania, dzisiaj już wiesz komu to zawdzięczasz.

Zapraszam Cię do obejrzenia naszego video poradnika o Google AdWords.

 

Przejdź do kolejnego rozdziału: EMAIL MARKETING

Podzielisz się?

O autorze

Marketer, programista, przedsiębiorca. Autor kilkuset artykułów z dziedziny marketingu, biznesu i produktywności.

3 komentarze

  1. Teraz czekam aż każdy po obejrzeniu, bądź co bądź, dobrych video będzie twierdził, że “ogarnia AdWords”. Jest wiele niuansów czy funkcjonalności, których nie sposób właściwie wykorzystać bez prowadzenia kilkudziesięciu, różnych kampanii.

Odpowiedz